Geng blog

29/04/2013

Kawan...sembuhlah cepat!

Bismilahirahmanirahim..

Hari ni aku pergi melawat kawan aku yang kena tahan kat wad kecemasan Hospital Slim River.. aku baru tahu dia kena tahan melalui seorang kawan lain.. sedih aku tengok muke dia yang pucat dan kesejukan duduk kat wad tu... aku tak sampai hati.. dah dekat seminggu dia demam teruk tambah muntah-muntah tak dapat jamah apa-apa , baru aku tahu pasal ni...tu pun sebab orang tersayang dia post kat facebook...

Kawan ni kawan yang aku kenal masa tingkatan enam dulu..aku, dia dan dua orang kawan lagi dapat same-same masuk UPSI..sejak sekolah lagi kami dah macam adik beradik.. kalau ada apa-apa jadi dia akan jadi antara orang pertama yang aku maklumkan... tambah duduk dekat UPSI, keluarga jauh...


yang baju coklat tu tak sihat..


Kawan...
aku doakan kau cepat sembuh..
jangan bagi kami risau.. 
maafkan kami sebab lambat tahu pasal hal ni...
kau kene kuat kawan..kau kena sembuh.. 
ramai orang doakan kau...
kau diperlukan oleh ramai orang... 
jangan buat kami risau..tolonglah... 

doakan yang terbaik untuk dia... Aaaammmmiiinnnn...

No comments:

Post a Comment

bagi sikit pendapat... :)