Geng blog

22/07/2013

Aku Tak Main-Main!





Bismilahirahmanirahim...

aku tak TIPU! sumpah aku tak tipu! aku sekarang ni taip entri ni dengan keadaan yang serius!



aku MENGANTUK!!

aku dan terlelap setengah jam atas meja bilik guru..mati aku kalau penyelia datang masa aku tidur tadi..haha..entah kenape mengantuk sangat hari ni... arghh!!!




15 comments:

  1. Hahahaha...samalah kita. Wan pun ngantuk gak ni. Dok conference meeting plak tuh. Layan jerk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tersenguk2 menahan ngantuk...sabar jelah..haha

      Delete
  2. ha3..skrg wktu rehat =) tido jelah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak tido tapi takut penyelia praktikum dtg..mati sy nanti...haha..

      Delete
  3. hehehhe mengantok . apa kata jom bersenam ringan buat chicken dance heehehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak buat jugak tapi nanti bilik guru meriah sgt..haha

      Delete
  4. haha..buat senaman sikit..tampar2 muka..

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. mengantok sbb puasa kot. mcm aku skang nih.

    ReplyDelete

bagi sikit pendapat... :)