Geng blog

30/04/2014

Rindu aku sangat rindu kamu!! SAMTK!

Bismilahirahmanirahim....

Minggu lepas sempat berkunjung ke SAMTK.. sekolah tempat lama aku praktikal tahun lepas... berjumpa semula dengan bekas pelajar yang pernah memberi aku pengalaman mengajar mengundang semula nostalgia lama..eceh!! haha.. sesuai lah dengan lagu ni... :)

Hari demi hari telah ku lewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku



Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku


Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Ooh jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu


Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu

Di saat aku sendiri


Terasa berat hati nak meninggalkan mereka, tapi tanggungjawab aku dah lama berakhir di situ.. life must go on... but i do love them eternally!! Rata-rata pelajar bertanya, cikgu masih ingat saya tak? apa nama saya cikgu? hahaha.. baru beberapa bulan, takkanlah aku dah lupa kat mereka kan??

Yang paling mengharukan , ada seorang pelajar yang pernah aku hadiahkan penanda buku masa hari lahirnya , dia simpan penanda buku tu dalam dompet dia sebagai tanda ingatan kat aku! haha... comel sangat!!!


Rindu , aku sangat rindu kamu!! 

Sekian!!

4 comments:

  1. Pengalaman manis dah tak dapat dilupakan oleh seorang cikgu ya.. Hehe, tak apa nanti kalau ada jodoh, bertemu lagi.. :D

    ReplyDelete
  2. Kenangan memang sukar nak kita lupakan sebab ia sebahagian dari langkah percaturan hidup kita

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye sis..betul sangat! kenangan yang mendewasakan kita!

      Delete

bagi sikit pendapat... :)