Geng blog

12/10/2012

Kembali!

Bismilahhirahmanirahim...

Lama sudah tidak menulis terasa kekok pula.... 
Terlalu banyak dugaan yang aku hadapi dalam tempoh ini....
Terlalu banyak kerja yang menghimpit sehingga tak mampu menulis di blog ini...
Terlalu banyak nikmat yang aku perolehi....

Tapi...

Niat nak menulis datang semula selepas pensyarah nak kami pelajar bahasa Melayu menulis blog....
Susah... Sem yang lepas aku ambil subjek pengayaan diri yang mengkhususkan tentang pembangunan blog dan laman web....
Alhamdulilah... pengetahuan yang ada aku gunakan... tak sia-sia aku belajar...

Ini link blog yang tengah aku usahakan...
 http://nurulazihaaliman.blogspot.com

Pengajaran sem lepas...

Jangan buat kerja pada minit-minit terakhir...
Jangan lalai sangat dengan perasaan...
Jangan ikutkan sangat keduniaan...
Yang penting....
Jangan lupa TUHAN..
Jangan lupa Allah...

Azam sem ni...

Semoga apa yang berlaku sem lepas terus berlalu..
Tak nak kenangkan benda-benda yang tak datangkan faedah...
Mudah-mudahan result sem ni lebih baik....

Doakan aku kawan-kawan...


Doakan aku!

Aaamiiinnnn.....

SEKIAN...

No comments:

Post a Comment

bagi sikit pendapat... :)