Geng blog

04/06/2013

Tamat Sudah Semester 6...

Bismilahirahmanirahim...

Alhamdulilah..Alhamdulilah..Alhamdulilah.. berakhir sudah kertas peperiksaan semester ni...ceeeehhhh... tulis macam dah habis paper je.. ada satu lagi padahal.. paper semantik dan pragmatik.. argh..takpe satu je lagi then im done with this semester..

Last paper! Last paper!

Semester ni penuh dengan cerita kenangan..tutup buku lama dan buka buku yang baru.. kisah cinta yang baru.. kisah persahabatan yang terluka..kisah pensyarah yang mempunyai kontroversi tersendiri.. kisah UPSI yang menggamit memori..hahaha.

Pendek kata aku terasa singkat pula 3 tahun aku belajar kat sini..ayat nak sedapkan hati sendiri padahal.. tak sabar nak menghabiskan saki baki masa di sini.. dikala kawan-kawan sebaya dah ramai yang memiliki kerjaya tetap..dah berkahwin...bahkan ada yang berkeluarga.. aku pulak yang masih mengejar cita-cita yang dari sekolah rendah aku tanam tapi belum dapat tunaikan lagi..haha.. hati terasa cemburu, tapi nak buat macam mana, ini jalan yang aku pilih..

Kalau nak dituliskan coretan sepanjang ada kat sini memang tak mampu..pun ada banyak yang aku tak ingat dah..banyak yang dah berubah.. semester depan tak jumpa kawan-kawan rumah memandangkan praktikal tempat lain-lain...tapi mimi tetap ada memandangkan aku satu sekolah praktikal dengan dia..jaga diri baik-baik ye kawan-kawan..jumpa lagi di sem 8..ingat janji-janji kita nak berpoya-poya nanti masa sem 8..kumpul duit banyak-banyak masa cuti..jangan membeli je macam mimi..hahahahaha..sempat lagi kutuk mimi...hihihi...

Gambar-gambar kandid yang tak berapa nak kandid...














My Housemates..



Mimi ketinggalan..alamak..haha




Nak senyum macam mana ni?haha




taktaw nak kata apa..haha





Faha anak PM..haha




hahaha




faha sofang-sorang pun jadi..haha




SUPER UPSI


Kiraan hari tamatnya semester enam sudah bermula.. jage diri kawan-kawan.. Gudluck for practikal! :)




Sekian...

1 comment:

bagi sikit pendapat... :)