Geng blog

12/05/2013

Aku yang disakiti...

Bismilahirahmanirahim...

Satu demi satu cerita tersingkap....Ya Allah.....Rupanya Kau sembunyikan cerita itu daripadaku

Menangis dalam hati



Supaya segalanya seperti biasa

Hari ini....Saat ini....Tak tergambar peritnya hati ....Bila perlahan-lahan cerita itu terbuka...Entah bila saatnya...Semua itu terjadi

Hari ini aku tahu...Hatinya pernah dimiliki...Dia pernah melakukan hal yang sama kepadaku dulu...Hari ini baru aku tahu...Semua cerita itu

Aku tahu, dia yang kini pun cuma pinjaman..belum hak untuk aku memilikinya, belum saatnya aku memberinya segalanya...

Patah tumbuh hilang berganti

Walau telah berkali aku disakiti, aku masih mencuba lagi..terus tegak berdiri..

Terima kasih kamu yang pernah singgah di hati.
Terima kasih kamu yang sedang di nanti
Aku janji aku akan cuba untuk menahan hati ini daripada terus dikhianati..


:(



No comments:

Post a Comment

bagi sikit pendapat... :)