Geng blog

20/05/2013

Segmen Jom Kenali Blogger Baru!


Bismilahirahmanirahim...

Selesai berhempas pulas menyiapkan tesis sehingga bab 3, sempat menjenguk blog untuk merisik khabar.. wah wah wah wah.. banyaknya perkembangan.. hasil kerajinan memuat naik perkembangan blog dan mengkuti beberapa segmen mula ada peningkatan... ceh! 

Haha..tapi masih belum mencukupi.. terlihat pula segmen menarik ni..rasa nak join.. dah join pon... :)


http://nurfarahudahud.blogspot.com/2013/05/segmen-jom-kenali-blogger-baru.html



Hati dan jari rasa tertarik nak menyertai segmen ni memandangkan blog aku ni masih terlalu baru dalam dunia penulisan blog. Aku pun masih belajar menulis dalam blog.  Jadi segmen ni sangat menarik dan sesuai la untuk amatur blog macam aku. Banyak pengalaman dan pengetahuan tentang blog-blog yang telah kukuh mungkin boleh aku kenali?kan?Terima kasih Tuan Blog yang Manis.. :)

Hadiah yang ditawarkan oleh pemilik blog...

Review Blog (4 blogger)
Sebuah buku/novel (1 blogger)
Free Banner (1 blogger)
Free desktop wallpaper (1 blogger)

Marilah ramai-ramai meriahkan segmen ni..untung-untung jadi pemenang! tak salah kan berharap? hihi..

Sekian...

11 comments:

  1. Replies
    1. Wah..sis pon rajin datang komen blog saye..mekasih sis! saya baru belajar menulis! terima ksih atas sokongan! :)

      Delete
  2. hai, dr segment sama. jom singgah blog sy. :)
    http://nuraqilahmuhamadnazori.blogspot.com/2013/05/segment-jom-kenali-blog-baru.html

    ReplyDelete
  3. fly dr segmen yang sama... jom singgah sana pulak

    http://bintuzainal14.blogspot.com/2013/05/segmen-jom-kenali-blogger-baru.html

    ReplyDelete
  4. salam ukhuwah..singgah sebentar..dr contest yg sama,come to ziarah my blog.barakallah :)

    http://amirahsakinah.blogspot.com/2013/05/segmen-jom-kenali-blogger-baru.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. done!! thanks ya for the support! :)

      Delete
  5. bw+ follow here,,,salam kenal ^__^

    ReplyDelete
  6. Salam...
    Done brblogwalking...
    Done Follow...
    http://whyvenusmarscollide.blogspot.com/

    ReplyDelete

bagi sikit pendapat... :)