Geng blog

10/05/2013

Minggu Assigment Menggila!!

Bismilahirahmanirahim...

Minggu ni minggu ke 11 kuliah... tapi minggu ni sangat sibuk... apabila pensyarah sudah mula menagih tugasan..pensyarah dahagakan pembentangan..pensyarah menuntut tesis...arghhh..minggu yang menyesakkan kepala kerana tuntutan menjadi seorang pelajar...Projek tahun akhir, pengajaran makro, semantik, folio media dan analisis wacana..amboi..banyaknya kerja..macam ni pun masih ada orang ada senangnya jadi pelajar pendidikan...warghhh...

hakikat!

Walaupun dah tahu tiap-tiap sem akan jadi macam ni tapi masih belum insaf.. masih buat kerja saat akhir.. ops..kadang-kadang bukan kerja saat akhir, tapi pensyarah yang lewat memberi tugasan...





Dalam minggu ke 11 ni pulak pensyarah nak buat program..parah..nasib baik dia da uruskan semua..cuma tinggal beberapa tugasan lagi yang perlu dilangsaikan..nampknya kena makan Vitamin nak menyiapkan kerja..hahaha..


Dalam sibuk-sibuk memikirkan assigment yang tak siap-siap, peperiksaan akhir dah mula mengintai peluang...nampaknya takde study week terus je periksa..bermula 3 Jun dan berakhir 7 Jun.. 15 Julai bermulanya praktikal...arghhh... rumah sewa untuk praktikum kat Tanjung Karang belum confirmkan lagi... PULAMI pun masih belum memberi kepastian... kenapa banyak sangat yang perlu difkirkan..arghhh.. 


kakak aku a.k.a Mysis dah keluarkan jadual...

Sekarang ni pun masih sedang menyiapkan saki baki terakhir assigment..tapi sebenarnya ada lagi tiga pembentangan yang belum selesai...arghhh.... :(  Mudah-mudahan aku boleh!!

No comments:

Post a Comment

bagi sikit pendapat... :)