Geng blog

28/05/2013

Pengajaran makro 2


Bismilahirahmanirahim..

Minggu hadapan adalah minggu peperiksaan untuk pelajar UPSI? exam? seriusly? OMG! assigment masih berebut-rebut nak siapkan..dah nak exam...haruuuuu... nak buat kajian tindakan lagi..arghh..susahnya jadi cikgu!


dan sekali lagi gambar ni naik..hahaha

dan dia muncul sekali lagi untuk kali ke enam...


15 hb Julai pula aku bakal berpraktikum..wahhh..bersediakah aku? sekolah pilihan Sekolah Menengah Agama Tanjung Karang..wah..sekolah agama..mampu ke aku nak tunjukkan contoh yang baik kat pelajar nanti?entah-entah aku yang diajar oleh pelajar nanti! hahaha...

Cikgu Jiha..sayalah orangnye..hihi

saya sedang menulis..hihi

Minggu ni dah berjaya siapkan pengajaran Makro kedua..komen kawan-kawan bahan yang ada memang menarik tapi aku rasa persediaan aku yang tak cukup..tambah mengecewakan hampir separuh kelas yang tak hadir memandangkan kuliah tanpa pensyarah..hurm..nak marah pun tak boleh.. takpelah..kalau kita buat baik kat orang lain Allah kan akan balas benda-benda yang baik untuk kita jugak... :)

Forum..kiri sekali pasangan saya mengajar...


Buku persediaan mengajar

Walaupun dah mengajar dua kali untuk makro rasanya masih belum puas lagi..masih banyak ruang yang perlu dibaiki..masih banyak kekurangan yang harus diperbetul..terima kasih kawan-kawan yang sudi hadir memberi sokongan!

Sekian...

4 comments:

bagi sikit pendapat... :)